Petra S. Lachnittová je odbornicí na vztahovou komunikaci. Vystudovala Ekonomiku řízení podniku na VUT v Brně a Andragogiku na Univerzitě Jana Amose Komenského. K zájmu o komunikaci ji přivedly nepříjemné zkušenosti s lidmi, se kterými byla obtížná komunikace. Když zjistila, že v České republice neexistuje specializovaná instituce, která by se věnovala komunikaci, rozhodla se v roce 2010 založit ŠKOLU KOMUNIKACE.
Má více než 20 let zkušeností v oblasti komunikace a osobnostního rozvoje, z nichž 15 let strávila jako aktivní lektorka a konzultantka. Osobně proškolila tisíce studentů a vedla stovky kurzů. Zajímají ji inovativní metody ve vzdělávání. Její kurzy jsou dynamické, zábavné a především prakticky orientované.
Petra je známá pro svou schopnost otevřeně komunikovat i nepříjemné pravdy, které mohou být klíčové pro osobní i profesní rozvoj jejich klientů. Pokud hledáte experta, který vás skutečně posune vpřed ve vaší schopnosti komunikovat a rozvíjet se, Petra S. Lachnittová je tou pravou volbou pro vás.
Rozhovory o komunikaci s Petrou Lachnittovou v České televizi:
http://bit.ly/1HpwPwN
http://bit.ly/1EAjPEh
Během své pedagogické praxe se zaměřovala spíše na děti, které potřebovaly speciální péči. Rozmanitost jejich osobností a příběhů rodin ji přivedly k hledání cest, jak se dorozumět a komunikace se tak pro ni stala zásadním tématem. Později pracovala jako ředitelka základní školy a zvládnutí komunikačních dovedností pro ni bylo absolutní nutností. Oporu našla ve škole komunikace, kde se později stala lektorkou.
Momentálně se věnuje lektorování komunikačních a osobnostně rozvojových témat. Láska k pedagogice ji nicméně neopustila, působí jako externí mentor a vede mentorské výcviky pro učitele. Dlouhodobě se zajímá o využívání technologií ve vzdělávání.
Ve volných chvílích si ráda zalyžuje, jde na výlet, na golf, do kina nebo hraje divadlo. Baví ji učit se nové věci, jíst dobré jídlo a je zvědavá, co ji přinese nový den.
Jako lektorka pracuje od roku 2008. Zabývá se problematikou soft skills a osobního rozvoje, zejména komunikací, sebepoznáním, zvládáním stresu, budováním sebevědomí a oblastí partnerských vztahů. Vede tréninkové programy pro pracovníky v poradenské činnosti. Věnuje se individuálnímu koučinku, mediaci a poradenství kariérního rozvoje. Má praxi jako ekonomka a podnikatelka. Je certifikovanou koučkou, obdržela certifikát z Neuro-lingvistického programování od Hypnosis Training Organisation London, má roční výcvik v řízení mediací a také roční výcvik jako lektorka.
Zajímá ji svět a vztahy kolem nás. Při své práci klade důraz na individualitu člověka a respekt k odlišnostem. Lektorskou práci, poradenství i koučink vnímá s vděčností jako příležitost stát se součástí objevování potenciálu každého, s kmým může spolupracovat.
Iva se řadu let zajímá o komunikaci a osobnostní rozvoj. V této oblasti má bohaté a pestré zkušenosti, které ráda předává ostatním na kurzu Asertivity.
Počátky její profesní dráhy sahají do dětského domova, kde pracovala jako pedagogický pracovník. Tato zkušenost ji naučila komunikaci s lidmi z různých sociálních a kulturních prostředí. Následně pracovala jako učitelka v mateřské škole, kde se později stala na dalších 11 let ředitelkou. Aby zajistila hladký chod školy, musela komunikovat s podřízenými, zřizovatelem, externími partnery a samozřejmě rodiči. Díky této náročné roli musela nahlédnout na složité mezilidské vztahy a komunikaci ze zcela jiné perspektivy a posunout své komunikační dovednosti na vyšší úroveň.
Kromě lektorování našich kurzů má svou soukromou logopedickou praxi, kde se věnuje dětem s vadami řeči. Obě její profese jsou jí zároveň i koníčkem a jak Iva říká, příjemně se doplňují. Vzděláním je speciální pedagog, nicméně své obzory si neustále rozšiřuje na nejrůznějších kurzech.
Vystudovala Pedagogickou Fakultu v Ústí nad Labem, 33 let učila na ZŠ, 4 roky na škole pro děti se specifickými poruchami učení, pracovala jako instruktorka vedoucí na dětských táborech. Patří k prvním členům Přátel angažovaného učení (PAU). Kromě kurzů ve ŠKOLE KOMUNIKACE lektoruje kurzy Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT). Zajímá se o komunikaci a nové metody ve vyučování, na jejích kurzech si ke svému poznání dojde člověk sám.